15 de febrer 2006

Chelsea-Barça (Champions League)

Nova proposta per gestionar les tradicionals "porres" futbolístiques de manera més eficient, gràcies a les noves tecnologies. La idea és simple: es tracta de que cadascú faci la seva aposta en forma de comentari a aquest "post". En cada comentari ha de figurar clarament:

- el nom
- el resultat exacte (és important l´ordre, un 2-1, per exemple, significa victòria per l´equip local)
- l´import d´euros apostat

Seran vàlids tots els comentaris registrats amb anterioritat a la data del partit. El dia que quedem per veure el partit, es prega que tothom porti diners, ja que la idea és que cadascú pagui els euros apostats, per després pagar el premi a qui l´hagi encertat. Si hi ha més d´un apostant guanyador, la recaptació es distribuirà entre els guanyadors de forma proporcional a l´import aportat per cadascú. Si no hi ha cap guanyador, o bé fem un pot per al partit de tornada, o bé tornem la pasta, com vulgueu.
El dia del partit imprimiré aquest post perquè es vegin tots els comentaris amb les apostes, i així tenir clar com liquidar els comptes després.

El Chelsea - Barça es juga el dimecres 22 de febrer a les 20:45 hores.

Que hi hagi sort!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

pronòstic : 2-1
import : 3 €

va contra els meus principis apostar que el Barça perd, em sembla que és el 1er cop que ho faig. A veure si m´equivoco.

Anònim ha dit...

Pronòstic: 1-1
import: 3€ també

El que va contra els meus principis es apostar en una porra al Barça com a guanyador excepte si hi ha molts madridistes on llavors es una aposta més que segura. Així que com m'han agafat ja el resultat, abans que algú s'em coli m'estimo més deixar en suspens la eliminatoria fins al partit a casa on s'espera que hi hagi un bon resultat independentment de com quedi dimecres que vé.

Una salutació a tothom.

Anònim ha dit...

Pronòstic: 1-2
import: 3€ ale

Doncs jo vull doble alegria per tant aposto a que guanyarà el Barça.

Anònim ha dit...

Algú anirà al partit?

David ha dit...

ja m´agradaria, ja, però veig difícil que aquest cop em prestin un carnet.